Vad kostar Sigvart-tavlan?

Aspergerrelaterade ämnen.

Vad kostar Sigvart-tavlan?

Inläggav Aspergermamman » 11 06 18, 11:33

Hej! Jag är ny på OA:s forum, så jag vet inte om detta är rätt sätt att använda forumet, men jag chansar!
Har köpt nya whiteboardpennor till vår Sigvart-tavla, men det visade sig att de inte gick att sudda ordentligt, så nu är vår vita fina whiteboard gråfläckig och ful. Köpte pennorna på Clas Ohlsson och det står klart och tydligt : "Idealiska för whiteboard, glas, fönster, lätt att torka av"etc...Vi har torkat med specialmedlet som tillhör Sigvart och fönsterputs men inget har hjälpt. En grå ful fläck som dessutom nu är utsmetad sitter kvar mitt i tavlan :x
Tänkte nu klaga kraftigt hos Clas Ohlsson och samtidigt tala om vad en Sigvart-tavla kostar, som jag anser att de nu förstört för oss. Man borde väl kunna kräva ersättning med stöd av konsumentlagen? Vi har den ju på lån från Habiliteringen och jag vet inte om vi måste ersätta den om den inte går att få ren?
Så är det någon som vet vad Sigvart kostar? Har googlat på det, men själva priset tycks vara höljt i dunkel, hittar bara en massa användningsbeskrivningar :roll:
Aspergermamman

Återvänd till Om Asperger